Ana içeriğe Geç
Sitenizle ilgili anlık, acil, geçici ve önemli bilgileri kullanıcılara duyurabilmenizi sağlar.
Türkiye'nin İlk Arma 3 Rol Play Serveri.

Arma 3 Live Life RPG AltisLife Türkiye'nin ilk AltisLife Sunucusu 'a hoş geldiniz!

Merhaba, Ziyaretçi! Sizi aramızda görmek güzel ama sitemizden daha iyi yararlanabilmeniz için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız. İlgi ve alakanızdan dolayı Arma 3 Live Life RPG AltisLife Türkiye'nin ilk AltisLife Sunucusu yönetimi olarak teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.

Giriş ya da Kayıt

(Sadece kayıtsız kullanıcılar tarafından görüntülenebilir.)

30 GÜN BOYUNCA SUNUCUYA GİRMEYEN OYUNCULARIN HESAPLARI SIFIRLANMAKTADIR


TeamSpeak Sunucumuz

Konuyu Görüntüle 09.06.2018

Sunucuya Nasıl Bağlanırım?

Konuyu Görüntüle 09.06.2018

MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ

11396
527
9
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#1
Son Düzenleme: 20-06-2019, Saat: 20:18, Düzenleyen: Batuhan Y. #Ş.
https://www.youtube.com/watch?v=wpCQZdhnDAM

bEYLER yeni araçlar kıyafetler armorlar felan filan baya şeyler geliyor rpg sunucularına ve bizim sw miz olan livelife serverine gelir mi bazıları bilmiyorum ama cidden rpg dışın da şu oyunu oynayan varsa çok zevkli olmuşa benziyor yabancı sw ler de felan bi bakın derim video ya kambek atasım geldi bi an 


#KaMBEK ABİ

pompalı felan var LKBSDKLJFVBSDLFKSD
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#2
umarım gelir kanka
İmza @rendroy
giphy.gif
►Rendroy / ATABEY 
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#3
Server a iyi entegre edilirse rpg için süper gelişmeler olucak gibi
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#4
Merhaba;
Bu DLC Temmuz ayında çıkacak,tabiki servera eklenecektir.
İmza @KeremTuran
Kalabalıkta Artistlik Yapanın,Tenhada Özrü Kabul Olmaz.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#5
(21-06-2019, Saat: 01:27)KeremTuran Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba;
Bu DLC Temmuz ayında çıkacak,tabiki servera eklenecektir.

Umarım traktör ve pompalı gelir de traktör ile in vur yaprız ŞLKNBSDKŞJFBSD felan dermişim abi şaka şaka traktör gelsin de kavala da köylü rp si yapan lar daha iyi yapsın pompalıyıda tavşan için kullanırız abi
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#6
(21-06-2019, Saat: 02:24)Batuhan Y. #Ş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-06-2019, Saat: 01:27)KeremTuran Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba;
Bu DLC Temmuz ayında çıkacak,tabiki servera eklenecektir.

Umarım traktör ve pompalı gelir de traktör ile in vur yaprız ŞLKNBSDKŞJFBSD felan dermişim abi şaka şaka traktör gelsin de kavala da köylü rp si yapan lar daha iyi yapsın pompalıyıda tavşan için kullanırız abi

Şaka dediğin kısma kadar olan yeri ciddiye aldım
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#7
FPS : MERHABALAR AW
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#8
(21-06-2019, Saat: 02:54)Vital1tyS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-06-2019, Saat: 02:24)Batuhan Y. #Ş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Umarım traktör ve pompalı gelir de traktör ile in vur yaprız ŞLKNBSDKŞJFBSD felan dermişim abi şaka şaka traktör gelsin de kavala da köylü rp si yapan lar daha iyi yapsın pompalıyıda tavşan için kullanırız abi

Şaka dediğin kısma kadar olan yeri ciddiye aldım
ŞŞŞŞ ÇYO şşşş çaktırma
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#9
(21-06-2019, Saat: 08:28)DarkMatter Adlı Kullanıcıdan Alıntı: FPS : MERHABALAR AW

DIOWQPU8GTŞOQDQVBDWŞQŞQWDIOPĞHİQDWQ
İmza @Nhympêxx
lQzl8l.jpg
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: MARMA 3 ÇOK İYİ GELİŞİYOR ARKANDAYIZ
#10
(20-06-2019, Saat: 20:18)Batuhan Y. #Ş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.youtube.com/watch?v=wpCQZdhnDAM

bEYLER yeni araçlar kıyafetler armorlar felan filan baya şeyler geliyor rpg sunucularına ve bizim sw miz olan livelife serverine gelir mi bazıları bilmiyorum ama cidden rpg dışın da şu oyunu oynayan varsa çok zevkli olmuşa benziyor yabancı sw ler de felan bi bakın derim video ya kambek atasım geldi bi an 


#KaMBEK ABİ

pompalı felan var LKBSDKLJFVBSDLFKSD

Traktörü istiyorum
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt


Yorum yapma izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, yorum yapabilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

ya da

Kayıt ol!

Topluluğumuzda yeni bir hesap oluşturun.

Kayıt


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi