30 GÜN BOYUNCA SUNUCUYA GİRMEYEN OYUNCULARIN HESAPLARI SIFIRLANMAKTADIR

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HN] NUH ERTAS [HN] halilibrahim SDK
#1
Karakter Adınız: ''[FBI] AH SENSİZ OLMAZ''
Şikayet Edilen Oyuncu: ''[HN] NUH ERTAS ve [HN] halilibrahim''
Şikayetiniz: ''SDK (RK)''
Kanıtlar: ''1 - 2 - 3 - 4 ''
Olayın Tarihi: ''Bugün ‏‎13:35 Civarı''
Olay Hakkında Şikayet Konusu Açacağınıza Dair Karşı Tarafa Haber Verdiğiniz Kanıt: ''KANIT''

Oyundaki arkadaşımla olay yaşayan HN çetesine arkdaşımın isteği üzerine (kendisinin side banı olduğu için) LL Discord a gelmelerini rica ediyorum. Kendileri side üzerinden arkdaşımın bir sürü hata yaptığını iddia ettiler ben kendilerine uzlaşmak için DC gelebileceklerini ya da foruma gidebileceklerini arkdaşım adına söyledim. Ancak onlar 'Onun avukatlığını yapma, boş yapma' gibi itamlarda bulundular. 
Arkdaşların sidechat üzerinden uzaklaştırılmalarını rica ediyorum.


İyi Forumlar!
d4gamq9.jpg
WWW
#2
Lan Harun 60 Fps Ne Sen 20 Fps Gamersın Unutma Düşür Onu Hemen 
20210603155725_1.jpg
#3
bu arkadaşlar rol verirken adama yerinden kaçma vurruz söylentisi yaptı fakat adam zaten kaçmadı ellerini indirdi. 
ortada kaçma yok ama yinede vurdu.
ellerini indirme vurrum deseydi niye indirsin ?
#4
Rol verildiğinde pirinç ayıklama da iş yapmaktaydım. 'TESLİM OL, KAÇARSAN ÖLDÜRÜRÜM' şeklinde bir uyarı aldım. Bunun sonrasında yaklaşık 2 dakika ortalıkta kimse yoktu ve kimse konuşmadı. Ben de pirinç ayıklama işine devam ettim. Devamında silahla vuruldum. Teslim olmadığım için suçlu olsam dahi, verilen role bakılırsa kaçmadığım için vurulmamam gerekirdi. Ayrıca aynı klandan arkadaşlar özellikle [FBI] Haci isimli arkadaş güvenli bölgede üzerimize birçok kez araç sürdü. Bu sebepten havalimanında kamyonumuza çarparak öldüğünü de belirtmek isterim.
#5
ha bu arada uzlaşma konusunda zaten rol hatalı + o andada ping durumumdan dolayı dc ye gitmedim.
#6
[FBI] HACI ile yaşadığın olayı görmedim, bilmiyorum. Sadece kendisi SideChat üzerinden ban yediği için bana seni Discord a çağırmamı rica etti. Olayı benimle yaşamış gibi Side üzerinden bir sürü laf anlatmaya, sonlara doğru da 'boş yapma' gibisinden sözler sarfetmeye başladın. Benim şikayetçi olduğum durum budur. Admin savunmanı isterse lütfen buna göre kendini ifade et.
d4gamq9.jpg
WWW
#7
ortada gerçekten side chat üzerinden boş yapmalık bir durum varsa sidechat loglarının kontrol edilmesini talep ederim ozaman aga boş yapma cümlesini kesmissin olaya dahil ediyorsun ....
#8
Hocam loglar kontrol edilebilir. Boş yapma sözünün neden yazıldığı daha iyi anlaşılır. Ayrıca olayda zararlı çıkan taraf biziz. Savunma yapılması istenirse yaparım.
#9
Şikayet edilen oyuncular side chat üzerinden 2 gün uzaklaştırılmıştır.
The sky is full of dreams, but you don't know to fly.



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [HN]NUR ERTAS Turan 5 245 15-09-2021, Saat: 15:04
Son Yorum: Kamil Ç.

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi