Ana içeriğe Geç
Sitenizle ilgili anlık, acil, geçici ve önemli bilgileri kullanıcılara duyurabilmenizi sağlar.
Türkiye'nin İlk Arma 3 Rol Play Serveri.

Arma 3 Live Life RPG AltisLife Türkiye'nin ilk AltisLife Sunucusu 'a hoş geldiniz!

Merhaba, Ziyaretçi! Sizi aramızda görmek güzel ama sitemizden daha iyi yararlanabilmeniz için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız. İlgi ve alakanızdan dolayı Arma 3 Live Life RPG AltisLife Türkiye'nin ilk AltisLife Sunucusu yönetimi olarak teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.

Giriş ya da Kayıt

(Sadece kayıtsız kullanıcılar tarafından görüntülenebilir.)

30 GÜN BOYUNCA SUNUCUYA GİRMEYEN OYUNCULARIN HESAPLARI SIFIRLANMAKTADIR


TeamSpeak Sunucumuz

Konuyu Görüntüle 09.06.2018

Sunucuya Nasıl Bağlanırım?

Konuyu Görüntüle 09.06.2018

FPS Drop

13387
681
20
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

FPS Drop
#1
Selamün Aleyküm Arkadaşlar;

Arma 3 oynarken 1, 2 saniyelik fps drop yaşıyorum sorunu bilmiyorum sistem özelliklerim fazla iyi değil fps değerim yüksek ama fps drop olayı çok kötü oluyor. Yardımcı olabilecek arkadaş olursa sevinirim. İyi forumlar...
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#2
Tam anlatamamışım galiba onun yüzünden bir açıklık getireyim;

Oyun içi fps değerim 65-75 arası değişiyor bu benim bilgisayarın özelliklerine göre çok iyi bir değer. Ancak fps drop sıkıntısı yaşıyorum oyun içinde birden 1-2 saniyeliğine drop giriyor ve takılı kalıyorum. Bundan sonra tekrar eski haline devam ancak bunun bir çözümü varsa ve biliyorsanız yardımcı olursanız sevinirim. İyi Forumlar...
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: FPS Drop
#3
termal macunu yenile ki yenilemişsen format atman gerekicek onun dışında fps drop için abuk sabuk programlar indirme pek etki etmez.
bunuda deneyebılırsin: görev yöneticisinden arma3 sağ tık ayrıntılardan güç performansı maximum a ayarla 
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: FPS Drop
#4
Benim de böyle bir sorunum vardı fps im yüksek olduğu halde video çekerken fps düşüyordu. Bunu denemek için video kaydını kapatmalısın eğer fps drop olmuyorsa video çektiğinde dosyaların oluşturulduğu yer, oyun C diskinde ise videoyu D diskine kaydederek çözebilirsin.
İmza @Tevfik
giphy.gif
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#5
Bilgisayarın termal macununu uzun süre önce yenilemiştim bitmiş olmalı tekrardan yenileyeceğim teşekkürler şimdiden.

Video dosyalarınında yerini değiştireceğim eğer bu 2 çözümü yapıp tekrar fps drop yersem bu konu altına yorum yazarım. Tekrardan teşekkürler İyi Forumlar...
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#6
hepsini denemiştik yönetici ama ne yapsak olmuyor sunucudan kaynaklı bisey abi tevfik abi düzeltirsin
İmza @Furkan Can
Halk trafik kazaylarını için dikkatli olmalı 

https://www.youtube.com/watch?v=0NQRiqhlWVs

 
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: FPS Drop
#7
Bariz bir drop var denemez ama adamlar rushlarken falan yada rushladığım zaman 1 sn lik droplar girmeye başlıyor.Eskiden yoktu.
İmza @Lutz

Kime yürümeyi öğrettiysek bizi geçmeye çаlıştı.  
                                                         
#LUTZ
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#8
Bende çok Fps Drop yiyordum özellikle Kavalaya girişlerde. Sonra bana SSD önerdiler aldım ve artık FPS drop hiç kalmadı. 240 GB Ssd işini görür fiyatları iyice azaldı.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#9
(28-09-2019, Saat: 06:32)Halim76 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende çok Fps Drop yiyordum özellikle Kavalaya girişlerde. Sonra bana SSD önerdiler aldım ve artık FPS drop hiç kalmadı. 240 GB Ssd işini görür fiyatları iyice azaldı.

Önerebileceginiz bir SSD varmı uygun ve performansı yüksek
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: FPS Drop
#10
(28-09-2019, Saat: 09:51)ÖZ[TÜRK]
Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2019, Saat: 06:32)Halim76 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende çok Fps Drop yiyordum özellikle Kavalaya girişlerde. Sonra bana SSD önerdiler aldım ve artık FPS drop hiç kalmadı. 240 GB Ssd işini görür fiyatları iyice azaldı.

Önerebileceginiz bir SSD varmı uygun ve performansı yüksek

Uygun fiyatlı olarak James Donkey ler var. Ama performans konusunda ne kadar iyiler tartışılır. Samsung evo serileri şu anda gayet iyi. İndirimleri takip edersen özellikle Black friday de ciddi anlamda uyguna alabilirsiniz.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#11
Son Düzenleme: 28-09-2019, Saat: 11:31, Düzenleyen: Furkan Can.
ssd var ama drop arada oluyor ama fps düşüyor çok oyuncu yönetici abi

(28-09-2019, Saat: 11:30)Furkan Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ssd var ama drop arada oluyor ama fps düşüyor çok oyuncu yönetici abi

ama 240 gb ssd alayım ozaman yakında yeni bilgisayar alcam
İmza @Furkan Can
Halk trafik kazaylarını için dikkatli olmalı 

https://www.youtube.com/watch?v=0NQRiqhlWVs

 
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#12
Son Düzenleme: 28-09-2019, Saat: 16:03, Düzenleyen: Halim76.
(28-09-2019, Saat: 09:51)ÖZ[TÜRK]
Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2019, Saat: 06:32)Halim76 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende çok Fps Drop yiyordum özellikle Kavalaya girişlerde. Sonra bana SSD önerdiler aldım ve artık FPS drop hiç kalmadı. 240 GB Ssd işini görür fiyatları iyice azaldı.

Önerebileceginiz bir SSD varmı uygun ve performansı yüksek

240gb Sandisk Ultra 2   kendim kullanıyorum gayet performanslıve fiyatı uygun

(28-09-2019, Saat: 09:51)ÖZ[TÜRK]
Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2019, Saat: 06:32)Halim76 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende çok Fps Drop yiyordum özellikle Kavalaya girişlerde. Sonra bana SSD önerdiler aldım ve artık FPS drop hiç kalmadı. 240 GB Ssd işini görür fiyatları iyice azaldı.

Önerebileceginiz bir SSD varmı uygun ve performansı yüksek

Sandisk Ultra 2  gayet başarılı kendim kullanıyorum. Fiyatıda uygun
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#13
tamamdır teşekkürler
İmza @Furkan Can
Halk trafik kazaylarını için dikkatli olmalı 

https://www.youtube.com/watch?v=0NQRiqhlWVs

 
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

RE: FPS Drop
#14
sistemle alakası yok 1050 ti var çatışmaya giriyosun bi kere sıkıyosun bi mermi donuyo 1 sn sonra geçiyo ama iş iştende geçiyor
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: RE: FPS Drop
#15
(29-09-2019, Saat: 00:37)Aspect Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sistemle alakası yok 1050 ti var çatışmaya giriyosun bi kere sıkıyosun bi mermi donuyo 1 sn sonra geçiyo ama iş iştende geçiyor

Arma 3 ekran kartını kullanmıyor denecek kadar az kullanıyor işlemcinin iyi olması lazım malesef Big Grin
İmza @Tevfik
giphy.gif
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: RE: FPS Drop
#16
(30-09-2019, Saat: 13:01)Tevfik Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-09-2019, Saat: 00:37)Aspect Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sistemle alakası yok 1050 ti var çatışmaya giriyosun bi kere sıkıyosun bi mermi donuyo 1 sn sonra geçiyo ama iş iştende geçiyor

Arma 3 ekran kartını kullanmıyor denecek kadar az kullanıyor işlemcinin iyi olması lazım malesef Big Grin

i7 8700k overclocksuz fps im düşük ayarda da aynı yüksek ayarda da tavsiyeniz var mıdır
İmza @Vital
Uzaylıda olsa insan insandır
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#17
(27-09-2019, Saat: 23:15)Furkan Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hepsini denemiştik yönetici ama ne yapsak olmuyor sunucudan kaynaklı bisey abi tevfik abi düzeltirsin

FPS Dropun sunucuyla alakası yok ki. Her oyun için böyle bu, singleplayerda aldığın performansı multiplayerda bekleme. Değişen, eklenen, yük olan onca şey var bırakta performansın farklı olsun.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#18
(01-10-2019, Saat: 11:59)Burak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-09-2019, Saat: 23:15)Furkan Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hepsini denemiştik yönetici ama ne yapsak olmuyor sunucudan kaynaklı bisey abi tevfik abi düzeltirsin

FPS Dropun sunucuyla alakası yok ki. Her oyun için böyle bu, singleplayerda aldığın performansı multiplayerda bekleme. Değişen, eklenen, yük olan onca şey var bırakta performansın farklı olsun.

Hayır tamamen sunucuyla alakası var koth sunucularına girdiğimiz zaman ne FPS düşüklüğü ne de FPS drop yiyoruz ikisinde gayet güzel gidiyor sunucuya bi giriyoruz FPS dipte FPS drop zirvede sunucuya düzeltme yapılması gerek.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#19
Son Düzenleme: 02-10-2019, Saat: 11:40, Düzenleyen: AtahanK.
(27-09-2019, Saat: 20:24)ÖZ[TÜRK]
Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Tam anlatamamışım galiba onun yüzünden bir açıklık getireyim;

Oyun içi fps değerim 65-75 arası değişiyor bu benim bilgisayarın özelliklerine göre çok iyi bir değer. Ancak fps drop sıkıntısı yaşıyorum oyun içinde birden 1-2 saniyeliğine drop giriyor ve takılı kalıyorum. Bundan sonra tekrar eski haline devam ancak bunun bir çözümü varsa ve biliyorsanız yardımcı olursanız sevinirim. İyi Forumlar...

Aynı Sorun Bende de vardı Oyun Akıcı Halde Oynarken Ani drdp giriyordu saniyelik. Sunucudan da Kaynaklıda  Olabilir.
ama sistemime
ssd Alınca drop Sıkıntısı tamanen Çözüldü.

(28-09-2019, Saat: 00:36)Lutz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Bariz bir drop var denemez ama adamlar rushlarken falan yada rushladığım zaman 1 sn lik droplar girmeye başlıyor.Eskiden yoktu.
 Aynı sıkıntı SSD Aldım Geçti.

(28-09-2019, Saat: 09:51)ÖZ[TÜRK]
Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-09-2019, Saat: 06:32)Halim76 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende çok Fps Drop yiyordum özellikle Kavalaya girişlerde. Sonra bana SSD önerdiler aldım ve artık FPS drop hiç kalmadı. 240 GB Ssd işini görür fiyatları iyice azaldı.

Önerebileceginiz bir SSD varmı uygun ve performansı yüksek

Geçen Hafta James Donkey 240 gb'lik olanı aldim 200TL Fiyatı Var Gayet İyi.
İmza @AtahanK
 
InconsequentialWavyHorse-small.gif
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#20
(02-10-2019, Saat: 11:20)ÖZ[TÜRK] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-10-2019, Saat: 11:59)Burak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: FPS Dropun sunucuyla alakası yok ki. Her oyun için böyle bu, singleplayerda aldığın performansı multiplayerda bekleme. Değişen, eklenen, yük olan onca şey var bırakta performansın farklı olsun.

Hayır tamamen sunucuyla alakası var koth sunucularına girdiğimiz zaman ne FPS düşüklüğü ne de FPS drop yiyoruz ikisinde gayet güzel gidiyor sunucuya bi giriyoruz FPS dipte FPS drop zirvede sunucuya düzeltme yapılması gerek.

Sunucuyla alakası yoktan kastım o değil tabii ki de alakası var, orada demek istediğim hiçbir oyunda singleda aldığın performansı multiplayer’da alamazsın demek istedim. Dediğine gelicek olursak: KOTH dediğin şeyle RPG sunucularının her şeyi çok farklı. Bırakta fark ettirsin. Gerçi ben livelifeda kothtakine göre çok daha yüksek fps alıyorum o ayrı. Bence sunucuda köprü hariç hiç bişeyin adam akıllı bi etkisi yok fpsye. Hayvanlar falan fasa fiso, hayvanlar sunucuda yokkende fps artsın, fps çok düşük, diyordu herkes. Benim tek kalkmalı dediğim şeyler, araç skinleri (asiimov orca, sticker suv vb.) ve köprü. Gerisinin fpsye doğru düzgün etkisi yok.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: FPS Drop
#21
(05-10-2019, Saat: 12:50)Burak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(02-10-2019, Saat: 11:20)ÖZ[TÜRK] Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayır tamamen sunucuyla alakası var koth sunucularına girdiğimiz zaman ne FPS düşüklüğü ne de FPS drop yiyoruz ikisinde gayet güzel gidiyor sunucuya bi giriyoruz FPS dipte FPS drop zirvede sunucuya düzeltme yapılması gerek.

Sunucuyla alakası yoktan kastım o değil tabii ki de alakası var, orada demek istediğim hiçbir oyunda singleda aldığın performansı multiplayer’da alamazsın demek istedim. Dediğine gelicek olursak: KOTH dediğin şeyle RPG sunucularının her şeyi çok farklı. Bırakta fark ettirsin. Gerçi ben livelifeda kothtakine göre çok daha yüksek fps alıyorum o ayrı. Bence sunucuda köprü hariç hiç bişeyin adam akıllı bi etkisi yok fpsye. Hayvanlar falan fasa fiso, hayvanlar sunucuda yokkende fps artsın, fps çok düşük, diyordu herkes. Benim tek kalkmalı dediğim şeyler, araç skinleri (asiimov orca, sticker suv vb.) ve köprü. Gerisinin fpsye doğru düzgün etkisi yok.

+1 kalkması gereken şeyler var.
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt


Yorum yapma izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, yorum yapabilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

ya da

Kayıt ol!

Topluluğumuzda yeni bir hesap oluşturun.

Kayıt


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi