Ana içeriğe Geç
Sitenizle ilgili anlık, acil, geçici ve önemli bilgileri kullanıcılara duyurabilmenizi sağlar.
Türkiye'nin İlk Arma 3 Rol Play Serveri.

Arma 3 Live Life RPG AltisLife Türkiye'nin ilk AltisLife Sunucusu 'a hoş geldiniz!

Merhaba, Ziyaretçi! Sizi aramızda görmek güzel ama sitemizden daha iyi yararlanabilmeniz için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız. İlgi ve alakanızdan dolayı Arma 3 Live Life RPG AltisLife Türkiye'nin ilk AltisLife Sunucusu yönetimi olarak teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.

Giriş ya da Kayıt

(Sadece kayıtsız kullanıcılar tarafından görüntülenebilir.)

30 GÜN BOYUNCA SUNUCUYA GİRMEYEN OYUNCULARIN HESAPLARI SIFIRLANMAKTADIR


TeamSpeak Sunucumuz

Konuyu Görüntüle 09.06.2018

Sunucuya Nasıl Bağlanırım?

Konuyu Görüntüle 09.06.2018
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biraz Dertleşelim
Cvp: Biraz Dertleşelim
(25-11-2020, Saat: 10:49)Çağlayan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çete saklanma bölgesi eski haline geri getirilebilir.Bölgeye her gittiğimizde fps miz fazla derecede düşüş yaşıyor ve bazı çete saklanma binaları yamuk.

+1
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: Biraz Dertleşelim
(25-11-2020, Saat: 11:01)Vital Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar konu fikir öneriye döndü herşeyi bir kenara bırakalım
Nasılsınız ?

ii kanka sen nasılsın
İmza @DarkMatter'
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: Biraz Dertleşelim
bende iyiyim dostum tşk
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: Biraz Dertleşelim
@Serhat URAL abi yeni gelen güncellemelerle sunucuda aşırı derece de FPS düşüklüğü ve genel FPS droplar gördüm. Fps dropları arkadaşlardan da teyit ettim fps düşüklüğü benden kaynaklı mı bilemem ama önceden akşam saatleri kalabalık olsa bile rahatça oynayabiliyorken şimdi akşam resi oyuna girmek istemeyecek kadar düştü. Bi kontrol edip ilgilenirseniz sevinirim.
- Blackfish Vehicle Transport (Hatırlatma amaçlı yazıyorum, belki unutulmuş veya gözden kaçmıştır.)
İmza @ÖZ[TÜRK]
HAYIRLI FORUMLAR
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: Biraz Dertleşelim
(25-11-2020, Saat: 21:51)ÖZ[TÜRK] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
@Serhat URAL abi yeni gelen güncellemelerle sunucuda aşırı derece de FPS düşüklüğü ve genel FPS droplar gördüm. Fps dropları arkadaşlardan da teyit ettim fps düşüklüğü benden kaynaklı mı bilemem ama önceden akşam saatleri kalabalık olsa bile rahatça oynayabiliyorken şimdi akşam resi oyuna girmek istemeyecek kadar düştü. Bi kontrol edip ilgilenirseniz sevinirim.
- Blackfish Vehicle Transport (Hatırlatma amaçlı yazıyorum, belki unutulmuş veya gözden kaçmıştır.)
Bugün oyunda 60+ fps almama rağmen sanki 10 fps oynuyormuş gibi bir hava vardı bencede gözden geçirilmesi lazım eskiden oyunum daha akıcıydı (aynı fps değeri ile)
İmza @erebb
pQoxKY.gif
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: Biraz Dertleşelim
(25-11-2020, Saat: 22:40)erebb Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-11-2020, Saat: 21:51)ÖZ[TÜRK] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
@Serhat URAL abi yeni gelen güncellemelerle sunucuda aşırı derece de FPS düşüklüğü ve genel FPS droplar gördüm. Fps dropları arkadaşlardan da teyit ettim fps düşüklüğü benden kaynaklı mı bilemem ama önceden akşam saatleri kalabalık olsa bile rahatça oynayabiliyorken şimdi akşam resi oyuna girmek istemeyecek kadar düştü. Bi kontrol edip ilgilenirseniz sevinirim.
- Blackfish Vehicle Transport (Hatırlatma amaçlı yazıyorum, belki unutulmuş veya gözden kaçmıştır.)
Bugün oyunda 60+ fps almama rağmen sanki 10 fps oynuyormuş gibi bir hava vardı bencede gözden geçirilmesi lazım eskiden oyunum daha akıcıydı (aynı fps değeri ile)

Erenin dediğine katılıyorum. aynı fps değerinde eskiden daha akıcı geliyordu. Şuan 50-60 arası fps alıyor olmama rağmen akıcılık yok. Buda insanın zevkini kaçırıyor. Kontrol edilse güzel olur.
İmza @Ömer Faruk
images?q=tbn%3AANd9GcQyilSvJDMgSM9nbYC0P...9lYK6LX0K9
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt

Cvp: Biraz Dertleşelim
Tws kaldırılmalı bir çatışma bölgesi 1.5 km'içerisi x kişiler 5km'ye geçiyolar ve bu arkadaşların kimler olduğunu hepimiz biliyoruz kavala çıkıştaki bi çatışma rolüne girince kavala virajın dağlarından ateş yiyoruz şahsen bu mantıklı gelmiyor.

Çete saklanma binasında kaçak kat var binalar hep yamuk ayriyeten inanılmaz bi fps düşüklüğüne sebebiyet veriyor yamukluğunun illahiki bir sebebiyeti ve açıklaması vardır velakin fps olayı bence dengelenmeli.

Evet bizler oyuncular olarak değişiklikler talep ediyoruz sonuç itabriyle rebeler olarak bu sunucuya dn'alabilmek için beli başlı ödenekler gerçekleştiriyoruz ve verdiğimiz ücret karşılığında bazı şeylerin değiştirilmesini istememiz en doğal hakımız.
( Kesinlikle para veriyoruz diye istediğimiz herşey olucak diye bir şeyi savunmuyorum zaten zorlada dn almıyoruz)

Umarım yanış anlaşılmalar sebebiyet verilmez.

Zafir gibi saçma sapan silahların bu sunucuya gelmesinin mantığını savunmuyorum kesinlikle gelmemeli çünkü burası Livelife arkadaşlar.

Ve sunucudaki herkesin fark etiği üzere polisler ile rebelerin arasında inanılmaz bir fark mevcut polisle rebelin eşit olması garibime geliyor kesinlikle polisin  bi tık daha güçlü olması gerkemekte,trafik şubenin büyütülmesi gerekiyor küçücük alanda polis arkadaşların tutabiliceği geçebiliceği çok fazlada bi yer yok.

Ayriyeten zırh dengesi aslında daha önceden belirticeğim bir husustu bu velakin binevi düzenleme getirildi ama yinede belirtmek istiyorum polise getirilen bazı kıyafetler yönetim tarafından test edilip deneniyor ve onaylanıyor velakin o kıyafet ve zıhrlar buga girip arkadaşlar tek yiyorlar yada 5-6 hit yiyolar (1.6'dan ateş ederseniz 20 hit yesede polis ölmez ÇÜNKÜ MESAFE UZAK ARKADAŞLAR) mümkünatı varsa bu bugun ve'ya hatanın düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Ayriyeten sunucuda oynayan tüm herkesin bildiği siviler bir mk200'lü rebelden mk1 tws'li rebelden bile daha tehlikeliler adminlerin özelikle izlemesi gereken kişiler arsında olduğunu düşünüyorum bu arkadaşları yhk,k,adk vs bütün ihlaleri gerçekleştiriyorlar.

Sunucu içerisindeki herkesin yöneticiler dahil sevmek zorunda değiliz velakin saygı duymak zorundayız bir kişiyi sevmiyoruz diye bu kin tutmaya vs girmemeli 

Bunların tamamı şahsi görüşümdür ve bi eleştiridir kimseyi kırmak veya aşağılamak için kulanmış olduğum hiç bir cümle harf kelime yoktur umarım kendimi net bir şekilde ifade edebilmişimdir.
İmza @KURT-ÜMİT.
ciUYxw.png
Cevapla

İçeriği görüntüleme izniniz bulunmuyor!

Üzgünüz, içeriği görüntüleyebilmek için giriş yapmalı ya da kayıt olmalısınız.

Giriş ya da Kayıt



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Thumbs Up Biraz Açıklama Getireyim. KeremTuran 2 1.478 07-04-2018, Saat: 20:56
Son Yorum: DreaMZenO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi